Forum Gildijne
Old BW
Gruul the Dragonkiller
Ataki i zdolności:
* Growth: buff który zwiększa zadawany dmg o 15% co rzucany jest co 30 sekund, powiększa Grulla o 10%. Stackuje się do 30 razy. Przy 10 zaczynają się niezłe bomby od Grulla.
* Hartful Strike: Raz na jakiś czas uderza gracza na drugim miejscu na liście agro (tylko w melle). Atakowany gracz (OT) musi łagodzić obrażenia (shield block). Atak zadaje od 12k-13k dmg. Jeżeli w zasięgu melle nie ma innego gracza, Grull zaatakuje MT.
* Reverberation: raz na jakiś czas ucisza (silence) AOE graczy z rajdu
* Cave In: spadające kamienie z sufitu, AOE które zadaje ~ 3k obrażeń co 3 sekundy
* Ground Slam: odrzucenie (knockback). Zaraz po tym następuje Gronn Lord’s Grasp.
* Gronn Lord’s Grasp: Stack’ujący się debuff który następuje zaraz po Ground Slam. Zmniejsza prędkość poruszania się o 20%. Stack’uje się do 5 razy, później następuje ogłuszenie (stoned). Gracze powinni zachować odstęp pomiędzy sobą aby uniknąć efektu „łamiania” (shatter).Rogue mogą uniknąć Gronn Lord’s Grasp używając Cloak of Shadow
* Stoned: ogłuszenie (stun).
* Shatter: Po ogłuszeniu (stoned) graczy, Grull użyje Shatter. Shatter „skacze” z gracza na gracza zadając dmg proporcjonalny do odległości pomiędzy nimi (czym bliżej gracze stoją, tym mocniej oberwą). Jeżeli wszyscy stoją w grupie, dmg osiągnie około 9k. Obrażenia zmniejszają się wraz z odległością pomiędzy graczami. Gracze którzy stoją w odległości 20y+ nie dostaną dmg w ogóle.
Foto rozlozenia postaci:
http://img249.imageshack.us/my.php?imag … ustwc5.jpg
Taktyka:
Gracze mają 10 minut na rozprawienie się z Gruulem (3.2mln HP), w przeciwnym razie Gruul ze stack’ujący się Growth’em one-shotuje tanków. Zalecany jest rajd z jak najwyższą staminą i dps’em. Gruul nie ma żadnych magicznych ataków, więc zaleca się używanie Amplify Magic (zwiększa skuteczność leczenia na celu jak również jego podatność na ataki magiczne).
Uwaga: Na początku walki każdy musi wejść do jaskini zaraz za MT, ponieważ drzwi od jaskini się zamykają i każdy kto zostanie po ich drugiej stronie będzie wyłączony z walki.
Jeżeli Paladyn w rajdzie posiada Improved Concentration Aura (czas trwania Silence’a zostaje zmniejszony), zaleca się ustawienie go w szeregu z medykami. Zmniejszenie czasu trwania Silence’a może uratować rajd w sytuacji gdy Grull używa Reverberation (AOE Silence) mając już wiele stack’ów Growtha na sobie (hoty na MT mogą już nie wystarczyć).
W związku z tym, że Cave In (spadające kamienie) generują atak fizyczny, OT powinien w miarę możliwości ustawiać się pod nimi w celu „nabicia” rage’a i utrzymania się na 2 miejscu na liście aggro, oczywiście musi to robić z głową i rozsądkiem. Dodatkowo może zabrać poty dające Rage’a.
Uwaga: Po 16+ stack’u Growtha, jeden Hurtful Strike może zabić OT.
Jeżeli w grupie jest 3 tanków, zaleca się przypisanie im następujących zadań. MT tankujący Gruula, OT przyjmujący na klatę Hurtful Strike i drugi OT który błyskawicznie wypełnia pustkę jaką zostawi po sobie śmierć jednego z tanków. Drugi OT ma jeszcze jedno ważne zadanie – podczas gry Gruul rzuci Reverberation (masowy Silence), przejmuje on na chwilę rolę MT aby ten nie zginął podczas chwilowego braku leczenia.
link na rozstawienie juz dziala
Ostatnio edytowany przez Guhru Jackov (2009-03-22 10:44:03)
Offline
przeczytane zrozumiane
ale z tym leczeniem to w wypadku jak tank ma mniej niż 50% hp bo jak ma 100% to dożyje !
i każdy powinien mieć deadly boss mode! wtedy będzie wiedział za ile silence i żeby uleczyć MT do 100%!
Ps: link na rozstawienie nie działa!
Offline
Old BW
deadly boss mode da sie zrobic zeby kazdy w gildii mial ;p
dodalem w dziale addony
Ostatnio edytowany przez Guhru Jackov (2009-03-22 11:11:33)
Offline
Old BW
no to jest tez na moim chomiku jakby link do paczki wygasl ;p
Offline
Zwiastun
Przeczytane, zrozumiane Trzeba w końcu ubić dziada:)
Offline
Zwiastun
Przyjrzałem się dokładnie zdjęciu - wstawienie wzorcowe można je wykorzystać.
Oprócz tego na zdjęciu opisane są kolejne kroki. No i tam na rozpoczęcie hunt nr 1 a po nim hunt nr 2 rzucają na tanka czar misdirection, który o dziwo działa na avku i przenosi na tanka threat generowany prze 3 kolejne strzały hunta. Warto z tej rady skorzystać bo znacznie to przyspieszy rozpoczęcie bicia Gruula.
Ponadto jeden z Paladynów mógłby rozdać BoS, co też by umożliwiło wcześniejsze rozpoczęcie dpsu. Jak wiadomo mamy ograniczony czas na ubicie go a więc każde przyspieszenie rozpoczęcia byłoby mile widziane
Guhru jeśli cośkolwiek w mojej wypowiedzi ma sens to dorzuć, albo dopisz własnymi słowami do twojego głównego postu odnośnie taktyki na GL, bo pewny jestem że cześć osób pominie mój post
Porządnie napisana taktyka. Gratulacje Guhru
Offline
Old BW
Roger that!
Offline
Old BW
Świetnie napisane . Przeczytałem i zrozumiałem.
Offline
No to dzisiaj musimy zwojować tego brzydala .
Offline
Swietna taktyka
Chcialem tez zaproponowac zeby kazdy oprocz deadly boss mode zaladowal tez np omena i utrzymywal swoje aggro ponizej aggro OT a hunty zeby wspomagaly aggro OT misdirection. Jednak zdarza sie ze jak MT pada to zanim gruul dojdzie do OT to zabije paru innych graczy.
Ostatnio edytowany przez Enthorn (2009-03-23 16:42:56)
Offline