Bloodist - 2009-03-15 17:11:45

Witam i przepraszam ze tak późno ale dopiero teraz znalazłem trochę czasu na to :(

A wiec tak Maghteridon nie jest trudnym bossem i jeśli jest zgrana ekipa to idzie go zrobić w "greenach".
Potrzebujemy na nią zgranej ekipy składającej się z 1 Main Tanka (Karagrath), oraz 2-4 off tankow ( Quentin, Sunnier, Hager, Mardukk, ... ) oraz grupę leczącą składająca się od 7 do 8 osób, no i oczywiście szybki i mocny dps :) .

Insta jest tak zrobiona ze można się rozstawić spokojnie obok Bossów i one nie złapią aggra, kazdy z tanków musi stać obok swojego channelera i jak wiadomo ma go tankować (channelerów jest 5, czyli jeden tank ma 2). Rozstawienie i przypisanie channelerów zaprezentuje ja(Bloodist) podczas rajdu. Channelerzy przywołują infernale ( do 2 na jednego channelera ) i tu jest zadanie dla Warlocków, Hunterów , Preistów musicie ich banishowac, feerowac , przejmowac mind controlem. Obojetnie byle nie atakowały helerów lub dpsów.

WAZNE: GDY TANK ZŁAPIE AGGRO NA CHANNELERZE MAGTHERIDON PRZEZ 120 SEKUND JEST NIE AKTYWNY I MAMY DOKLADNIE TYLE ZEBY ZABIC WSZYTSKIE 5. PO TYM CZASIE MAGTHERIDON STAJE SIE AKTYWNY I ŁAPIE AGGRO (CZYT. KARAGRATH GO ŁAPIE).

Gdy byłem w BH nigdy nam się nie udało wybić wszystkich do rozpoczęcia walki z Madzia wiec nie przejmować się gdy i nam się nie uda.
Ok myślę ze narazie wszystko jasne, przejdzmy do samej walki z Madzia.

Ma ona 3 fazy
1 faza to jest ta która jest zaraz po rozpoczęciu i gdy siedzi ona nie aktywna

2 faza rozpoczna się po 120 sekundach od rozpoczęcia i łapie ona aggro na byle kim wiec main tank musi być szybki. Po jakis 20-25 sekundach powinna castowac swojego pierwszego Blast Nove i tutaj Tank (Karagrath) ma miec makro i spamowac nim ze trzeba kilkac kostki. Po uzyciu Blast Novy ma ona Cd na to ktore wynosi 60 sekund.
Ma ona jeszcze inne spele takie jak:

Clave ok. 8 k w plate (wchodzi we wszytskich co stoja przed nia)

Conflagration: podpala ziemie obok niej i ten kto w niej stoi dostaje 6 k dmg w 8 sekund

Quake: rownie powazny atak jak Blast Nova lecz troche słabszy, ma na niego cd ok.50 sekund jest to tzw knockout czyli wszystkie casty beda przerwane (wazna uwaga dla helerow, zaraz gdy wam to minie musicie castowac mocny heal)

i ostatni a zarazem najpowazniejszy:
Blast Nova: Jesli jej to wejdzie to bedzie zadawac 2,500 dmg co 2 sekundy przez 10 sekund co daje nam lacznie 12,500 dmg (watpie ze ktos to wytrzyma)

WAZNE: OGOLNIE MAMY 22 MINUTY NA ZABICIE MADZI PONIWEAZ PO 22 MINUTACH WŁĄCZA SIE U NIEJ ENRAGE I ŁAJPUJE CALUTKI RAJD

Faza 3
Gdy bedzie miała 30 % robi trzesienie ziemi i jak by to nazwac niszczy swoja komnata i zwala sufit na ziemie ktore zadaje od 5300 dmg do 6800 i stunuje na 2 sekund cały rajd i to znowu jest trudne zadanie dla helerow bo musza nas wszytskich wyhelowac.

Traz wyjasnie przejscie z fazy 2 do 3
otoz gdyby sie tak zdazyło ze bysmy dpsowali i nagle by było Blast nova i shatter a to sie rowna zapewne wajp. Wiec dlatego jesli bedzie miała 35 % hp i nie było jeszcze Blast novy to dps przestaje bic i czekamy na Blast nove. Gdy tylko ona minie NUkujemy Madzie maxymalnym dpsem

I tak ja trzeba rozwalic :)
Kwestia klikaczy beda nimi Tankowie ktorzy tankowali channelerów, Musicie sie dobrze synchronizowac i klikac rowno na kostki.
Gdy pojawi sie wiadomosc na /rw ze zbliza sie blast nova macie klikac kostki

Ok mysle ze to wszytsko jak mi sie cos przypomni to dopisze.
Prosze sie podpisac w tym temacie ze zapoznaliscie sie z taktyka i ze ja znacie, bo nie bede invowal tych co chcca inva a nie podpisali sie ze znaja taktyke.

Ps. Sorry za błedy :)

GotLink.plnarutopojedynki